Barbie x Lush

Mislite u ružičastim nijansama…

Legendarni brendovi Lush i Mattel lansirali su ograničenu Barbie™ kolekciju, Ružičasta kao simbol osnaživanja za sve.



Nismo mogli odoljeti spajanju ove dvije legende - Barbie™ x Lush. Ružičasta je moćna, a ograničeno izdanje kolekcije Barbie™ x Lush slavi tu boju u njezinome punom sjaju.

Pioniri poput Barbie™ zadovoljavaju se samo najboljim kada je u pitanju rutina osobne njege, a Lush je i sam pionir kada je u pitanju svježa, ručno rađena kozmetika bez okrutnosti i s minimalnim pakiranjem. Lush također ima mnogo jakih žena na čelnim pozicijama, primjerice, suosnivačica Lusha Mo Constantine izumila je omiljenu bombu za kupanje 1989. u svojoj vrtnoj kućici, a danas Lush diljem svijeta prodaje bombu za kupanje svake sekunde!

Kolekcija Barbie™ x Lush nudi njegu tijela u Barbie™ ružičastoj nijansi, namijenjenoj svima koji žele vratiti tu boju kao simbol osnaživanja, odvažnosti i neustrašivosti.

“Partnerstvo s legendom poput Barbie™ doista je ostvarenje sna za Lush. Barbie™ nastavlja pomicati granice i nikome ne dopušta podcijeniti njezine sposobnosti. Zamislili smo kako bi izgledala Barbie™ rutina osobne njege i stvorili smo ovu kolekciju namijenjenu svima. Kolekcija je za sve koji žele prigrliti snagu ružičaste boje!” objasnila je Melody Morton, direktorica kreativnih koncepata u Lush Cosmetics.

Uz sve što radi, Lush nastoji kupcima ponuditi najsvježiju kozmetiku i krajnje iskustvo kupnje bez otpada. Barbie™ x Lush kolekcija izrađena je ručno, koristeći najkvalitetnije sastojke koji čine svijet u duhu Lusha. Asortiman sadrži ‘gole’ proizvode koji ne zahtijevaju nikakvo pakiranje – od sapuna, preko bombi za kupanje do pjenušavih kupki. Lush je vodeća robna marka u kozmetičkoj industriji koja se bori protiv pretjerane ambalaže i razvija proizvode koji se mogu prodavati potrošačima bez ikakve ambalaže. Proizvodi u ambalaži bit će dio zatvorenog programa recikliranja brenda, Bring It Back, koji potiče kupce da praznu ambalažu donesu u lokalnu Lush trgovinu i zamijene pet praznih posuda za besplatnu svježu masku za lice.


O Mattelu

Mattel je vodeća globalna tvrtka za proizvodnju igračaka i vlasnik jednog od najjačih kataloga franšiza dječje i obiteljske zabave u svijetu. Stvaramo inovativne proizvode i iskustva koja nadahnjuju, zabavljaju i razvijaju djecu kroz igru. Potrošače privlačimo kroz naš portfelj legendarnih robnih marki, uključujući Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, American Girl®, Thomas & Friends®, UNO®, Masters of the Universe®, Monster High® i MEGA®, kao i kao i druga popularna intelektualna svojstva koja posjedujemo ili licenciramo u partnerstvu s globalnim tvrtkama za zabavu. Naša ponuda uključuje filmske i televizijske sadržaje, videoigre i digitalne sadržaje, glazbu i događaje uživo. Djelujemo na 35 lokacija, a naši su proizvodi dostupni u više od 150 zemalja u suradnji s vodećim svjetskim tvrtkama za maloprodaju i e-trgovinu. Od svog osnutka 1945.

Mattel je ponosan što je partner od povjerenja u osnaživanju djece da istražuju svijet i ostvare svoj puni potencijal. Posjetite nas online na mattel.com.

O Lushu

Od osnutka prije više od 27 godina, misija Lush je da bude inovativan i etičan. Stvorili su pionirske kozmetičke proizvode, a jedna od Lushovih najpoznatijih inovacija je bomba za kupanje. Izumila ju je suosnivačice Lusha Mo Constantine u svojoj vrtnoj kućici 1989., a bombe za kupanje otada su postale globalna senzacija. Sve se ručno proizvode u Lushovim proizvodnim pogonima diljem svijeta, a samo prošle godine prodano ih je više od 40,5 milijuna.

Kozmetička tvrtka s aktivističkim srcem, Lushova misija je osmisliti proizvode za svaku potrebu i potaknuti revoluciju u kozmetičkoj industriji za spas planeta. Konačni cilj je ostaviti svijet boljim nego što smo ga zatekli. Lush provodi strogu politiku protiv testiranja na životinjama i predvodi kozmetičku industriju u borbi protiv pretjerane ambalaže razvijajući proizvode koji se potrošaču mogu prodavati 'goli'. Lush Digital zagovara etički hardver, etičko prikupljanje podataka, etički dizajn i tehnologiju otvorenog koda te podupire i osnažuje one koji dijele te vrijednosti.

Danas Lush posluje u 49 zemalja s više od 900 trgovina, 38 web stranica koje dostavljaju diljem svijeta i globalnom mrežom izvornih aplikacija, kanala emitiranja i digitalnih zajednica na više od 30 jezika.